آرشیو خرداد ماه 1402

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش با بیش از سال ها سابقه و مجرب ترین تعمیرکاران می باشد.

بهترین مارک ژل شست و شوی ظرفشویی کدام است؟

برند های مختلفی اقدام به تولید ژل ماشین ظرفشویی می نمایند که شامل فینیش، فیری، هوم پلاس، پریل، فست دراپ و … می باشند.
یکی از معتبر ترین ژل های شست و شوی موجود در بازار، ژل ماشین ظرفشویی فینیش است. این برند پر طرفدار اقدام به تولید ژل های با کیفیت با فرمولاسیون های علمی می نماید که بر کیفیت شست و شوی ظروف تاثیر قابل توجهی بر جای می گذارد.
ژل شست و شوی فینیش، شوینده ای همه کاره است و شما را از هر محصول دیگری بی نیاز می سازد. به این صورت که با برخورداری از مایع چلادهنده و نمک مانع از انباشت رسوبات شده و شما را تا مدت ها بی نیاز از تعمیر ظرفشویی بوش می کند.
۰ ۰

پنل در ظرفشویی بوش چه کاربردی دارد؟

یکی از کاربردی ترین قطعات در ماشین ظرفشویی های مدرن بوش، پنل کنترل است که ممکن است گاهی معیوب شود و به این صورت کلی کارایی دستگاه شما را دچار مشکل سازد. به دلیل حساسیت بالای پنل ظرفشویی بوش باید در صورت عدم وجود تجهیزات یا دانش فنی در این زمینه جهت تعویض پنل و تعمیر ظرفشویی بوش به صورت تخصصی با نمایندگی روبراه سرویس در تماس باشید.
۰ ۰

نشانه معیوب شدن بازوی آب پاش ظرفشویی بوش چیست؟

گاهی اوقات ممکن است بازو های اسپری در میان چنگال و کارد گیر کرده باشد و یا به وسیله انباشته شدن ذرات مواد غذایی و سنگ آهک مسدود شده باشد. در این شرایط با برخی نشانه ها مواجه می شوید که بهتر است سریعا اقدام به تعویض بازوی آبپاش ماشین ظرفشویی خود نمایید. این نشانه ها شامل 
تمیز نشدن ظروف پس از شسته شدن درون دستگاه، خارج شدن صدای زوزه از ماشین ظرفشویی  و یا ایجاد شکاف بر روی بازوی آبپاش می باشد که بهتر است در این شرایط برای تعویض قطعات تخصصی ظرفشویی بوش با روبراه سرویس تماس نمایید.
۰ ۰

نشانه خرابی اکواستاپ ظرفشویی بوش چیست؟

اگر آکواستاپ ماشین ظرفشویی بوش معیوب شود، بر روی نمایشگر دستگاه کد خطای مرتبط با آکواستاپ ظاهر می شود. اگر آکواستاپ خراب شود، درون ظرفشویی شما آب وارد نمی باشد و به همین صورت دستگاه توان شست و شوی کلیه ظروف را نخواهد داشت.
همچنین در زمان خاموشی دستگاه، آب وارد مخزن ماشین ظرفشویی می شود. اگر آکواستاپ ماشین ظرفشویی شما معی.ب شود، با  آب از ماشین ظرفشویی شما نشت می یابد و معیوب شدن سنسور آب مواجه خواهید شد. در این شرایط جهت رفع مشکل دستگاه می توانید با معتبر ترین تعمیرگاه ظرفشویی بوش در تهران تماس نمایید.
۰ ۰

جهت تعویض موتور دایورتر ظرفشویی بوش با کجا تماس بگیریم؟

موتور دایورتر ظرفشویی بوش عملکرد قوق العاده از در دستگاه شما ایفا می کند. به همین ترتیب لازم است به سلامت آن، نشانه بروز مشکل در آن، علت معیوب شدن آن و نحوه تعمیر و تعویض آن آگاهی داشته باشید. به شما توصیه می شود در صورت نیاز به تعویض این قطعه اقدام به خریداری موتور دایرورتر ظرفشویی بوش نمایید. همچنین اگر از دانش فنی برخوردار نیستید ممکن است با نعویض این قطعه به سایر قطعات ظرفشویی بوش آسیب وارد نمایید و نیاز باشد هزینه سنگینی صرف تعمیر تخصصی ظرفشویی بوش کنید. بنابراین بهتر است به تعویض تخصصی قطعات ظرفشویی بوش و خرید این قطعات به صورت اورجینال توجه کنید.
۰ ۰

وظیفه جت پمپ در ظرفشویی بوش چیست؟

جت پمپ در ظرفشویی بوش نقش مهمی در چرخش آب برای انجام فرایند شست و شوی ظر‌وف بر عهده دارد. جت پمپ در جهت ریختن آب بر روی ظروف و در نتیجه استفاده دستگاه از این آب برای شست و شوی ظروف نقش مهمی ایفا می نماید. جت پمپ در ماشین ظرفشویی نقش حیاتی جهت کنترل و تنظیم میزان فشار آب و چرخش این آب برای صرفه جویی در مصرف انرژی بر عهده دارد. جت پمپ از اجزایی همچون پروانه پلاستیکی، سیم پیچ ، روتور و کاسه نمد تشکیل شده است. به دلیل کارایی این قطعه لازم است جهت نیاز به تعمیر و تعویض با تعمیرگاه تخصصی ظرفشویی بوش در تهران تماس نمایید.
۰ ۰

اولین مطالب آزمایشی من

این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.