آرشیو مهر ماه 1402

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش با بیش از سال ها سابقه و مجرب ترین تعمیرکاران می باشد.

علت کند خارج شدن اسپرسو از اسپرسوساز بوش چیست؟

در صورتی که در زمان تهیه قهوه، قهوه تهیه شده شما به کندی خارج می شود، باید بدانید که این اتفاق موجب تلخی قهوه خواهد شد و به اصطلاح قهوه می سوزد. کند شدن قهوه می تواند ناشی از وجود مشکل در پمپ دستگاه باشد. همچنین ممکن است کثیفی فیلتر نیز موجب بروز این مشکل شده باشد. جهت سرویس و رسوب زدایی اسپرسوساز و یا تعویض قطعات و تعمیر اسپرسوساز بوش می توانید با مرکز معتبر روبراه سرویس در تهران در تماس باشید.
۰ ۰

گارانتی خدمات پس از تعمیر جاروبرقی بوش در روبراه سرویس به چه صورتی است؟

پس از آنکه در زمان کار با جاروبرقی خود دچار مشکل شدید و اقدام به دریافت ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی بوش نمودید، مجرب ترین تعمیرکاران روبراه سرویس در سریع ترین زمان اقدام به رفع مشکل دستگاه شما می نمایند. پس از اتمام خدمات تعمیرات گارانتی ۶ تا ۱۲ ماهه به شما تقدیم می گردد تا در صورت بروز مجدد مشکل، تعمیرکاران ما سریعا اقدام به رفع مشکل به صورت کاملا رایگان نمایند.
۰ ۰

سرویس قهوه ساز بوش چه اهمیتی دارد؟

در کلیه لوازم برقی و خانگی، سرویس دستگاه از اهمیت زیادی برخوردار است. قهوه ساز نیز یکی از کاربردی ترین لوازم درون آشپزخانه ها، محیط های عمومی و … می باشد که جهت تهیه قهوه از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین لازم است جهت پیشگیری از نیاز به تعمیر قهوه ساز بوش به سرویس مرتب دستگاه خود توجه نمایید و جهت دریافت خدمات سرویس و تعمیر قهوه ساز خود با نمایندگی روبراه سرویس در تماس باشید.
۰ ۰

چرا دیگ لباسشویی بوش نمی چرخد؟

یکی از مهم ترین قطعاتی که مانع از چرخیدن دیگ ماشین لباسشویی می گردد، وجود مشکل در دینام دستگاه است. همچنین افتادن تسمه نیز مانع از چرخیدن دیگ می گردد. علاوه بر آن این مشکل می تواند ناشی از خرابی موتور دستگاه باشد و لازم است در این شرایط جهت بررسی تخصصی کلیه قطعات و تعمیر لباسشویی بوش با روبراه سرویس در تهران در تماس باشید.
۰ ۰

علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی چیست؟

ماشین ظرفشویی جهت شست و شوی ظروف اقدام به انجام مراحلی می نماید که مرحله اخر آن خشک کردن ظروف است. برخی از کاربران از خشک نشدن ظروف درون دستگاه خود شکایت دارند. یکی از علل بروز این مشکل عدم قرار گیری‌ صحیح ظروف درون ماشین ظرفشویی است. همچنین گاهی ممکن است در انتخاب برنامه شست و شو اختلالی ایجاد شود و یا المنت ظرفشویی معیوب شده باشد که لازم است جهت تعویض المنت و تعمیر ظرفشویی بوش با روبراه سرویس در تماس باشید.
۰ ۰

چرا لازم است تعمیر کمپرسور یخچال زیر نظر افراد مجرب انجام گیرد؟

یخچال به منظور خنک کردن محیط داخلی، از‌ قطعات مختلفی تشکیل شده است. یکی از مهم ترین این قطعات نیز کمپرسور است. ممکن است به دلیل عدم استفاده اصولی از دستگاه و یا باز و بسته کردن مداوم درب یخچال، به کمپرسور یخچال شما آسیبی وارد شود و در این شرایط‌ بهتر است جهت عیب یابی و تعمیر کمپرسور به منظور تعمیر یخچال فریزر بوش با روبراه سرویس در تماس‌ باشید.
۰ ۰

راه های افزایش طول عمر جاروبرقی چیست؟

یکی از مهم ترین مواردی که ممکن است موجب معیوب شدن جاروبرقی شود، عدم استفاده اصولی از دستگاه است. به این صورت می توان با رعایت برخی نکات جزئی طول عمر جاروبرقی را افزایش داد و مانع از نیاز به تعمیر جاروبرقی بوش شد. به این صورت بهتر است جهت افزایش طول عمر جاروبرقی، به نظافت مرتب پاکت جاروبرقی توجه کنید. علاوه بر آن لازم است فیلتر جاروبرقی را به موقع تعویض نمایید. همچنین از استفاده بیش از حد از جاروبرقی خودداری کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل سریعا اقدام به ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی بوش در روبراه سرویس نمایید.
۰ ۰

استفاده از راهنمای فارسی یخچال فریزر و ساید بوش چه اهمیتی دارد؟

یکی از مهم ترین موارد جهت استفاده از یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش، توجه به راهنمای فارسی دستگاه است. به این صورت شما با نحوه کار و امکانات دستگاه خود آشنا خواهید شد و با استفاده از یخچال فریزر خود به شکل اصولی، موجب افزایش‌ طول عمر دستگاه و نگهداری از مواد به شکل با کیفیت خواهید شد. شما می توانید جهت پیشگیری از نیاز به صرف هزینه سنگین جهت تعمیر یخچال فریزر بوش، راهنمای فارسی دستگاه را به صورت رایگان از روبراه سرویس دریافت نمایید.
۰ ۰

نصب تخصصی ماشین ظرفشویی چه اهمیتی دارد؟

امروزه و با ماشین شدن زندگی روزمره، افراد جهت انجام کار های خود از لوازم برقی و خانگی استفاده می کنند و به این صورت دیگر زمان زیادی را صرف شست و شوی‌ ظروف نمی کنند. اگر به تازگی اقدام به خرید ماشین ظرفشویی نموده اید و نیاز به نصب این دستگاه دارید و یا اگر اقدام به تغییر منزل خود نموده اید و نیاز به نصب مجدد ماشین ظرفشویی دارید، لازم است با مراکز معتبر تماس نمایید. چرا که اگر فرایند نصب ماشین ظرفشویی شما به درستی انجام نگیرد ممکن است به مرور زمان در حین کار با ماشین ظرفشویی دچار مشکل شوید و لازم باشد اقدام به صرف هزینه زیاد جهت تعمیر ظرفشویی بوش نمایید. جهت دریافت خدمات نصب ظرفشویی بوش با روبراه سرویس در تماس باشید.
۰ ۰

استفاده از راهنمای لوازم خانگی بوش چه اهمیتی دارد؟

امروزه به دلیل کیفیت لوازم خانگی برند بوش، لوازم خانگی این برند در اکثر خانه ها و آشپزخانه ها یافت می شود. لوازم خانگی برند بوش از به روزترین امکانات روز جهان و با کیفیت ترین قطعات تشکیل شده است. به همین سبب لازم است جهت استفاده از این دستگاه به منظور پیشگیری از معیوب شدن دستگاه و نیاز به تعمیر لوازم خانگی بوش از نحوه کار دستگاه خود آگاهی یابید. شما می توانید انواع راهنمای فارسی لوازم خانگی بوش را به صورت رایگان و به زبان فارسی از روبراه سرویس دریافت کنید.
۰ ۰