آرشیو اسفند ماه 1402

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش با بیش از سال ها سابقه و مجرب ترین تعمیرکاران می باشد.

چگونه می توان مشکل در دریچه هوای اجاق گاز را رفع کرد؟

اگر شما نیز با مشکل زیاد شدن شعله اجاق گاز مواجه شده اید و پس از بررسی پستگاه متوجه شده اید که این مشکل ناشی از مشکل در دریچه هوای اجاق گاز است بهتر است به منظور تعمیر لوازم خانگی بوش و عیب یابی اجاق گاز‌ اقدام به بررسی قطعات دستگاه خود کنید. ممکن است با نظافت قطعات مشکل رفع شود. بهتر است به هیچ عنوان اجازه نفوذ آب به قطعات را ندهید.
۰ ۰

نشتی در بخش های مختلف جاروبرقی چه پیامدی دارد؟

اگر شما نیز با مشکل کاهش مکش جاروبرقی مواجه شده اید بهتر است بررسی کنید که این مشکل ناشی از نشتی در بخش های مختلف دستگاه نباشد. در صورت وجود نشتی در قطعات مختلف دستگاه نظیر تلسکوپی، خرطومی و … ممکن است مکش دستگاه شما را کاهش دهد و موجب اختلال در کار دستگاه شده و شما را نیازمند تعمیر جاروبرقی بوش سازد.
۰ ۰

راهکار پیشگیری از پر شدن فیلتر تخلیه لباسشویی چیست؟

برای پیشگیری از مشکلات ناشی از پر شدن فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی و جلوگیری از نیاز به صرف هزینه تعمیر لباسشویی بوش لازم است پس از هر بار استفاده از ماشین لباسشویی این فیلتر را تمیز کنید. به این شکل باید فیلتر را از قسمت زیرین لباسشویی خارج کنید. در صورت وجود جسم خارجی نیز به شکل کامل آن را تمیز کنید.
۰ ۰

جهت تعمیر المنت ظرفشویی چه باید کرد؟

در صورتی که المنت ظرفشویی شما دچار مشکل شده باشد، لازم است بدانید که بهتر است جهت تعمیر ظرفشویی بوش پیش از هرکاری بررسی کنید که امکان تعمیر المنت وجود دارد یا خیر. اگر المنت قابل تعمیر است بهتر است با نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش تماس نمایید. همچنین اگر امکان تعمیر آن وجود ندارد بهتر است اقدام به خریداری المنت اورجینال ظرفشویی نمایید.
۰ ۰

تغییر حالت دادن درب یخچال چه پیامدی دارد؟

یکی از عواملی که ممکن است موجب سخت باز شدن درب یخچال می شود، تغییر حالت درب است. تغییر حالت دادن درب یخچال می تواند مانع از باز شدن راحت درب شود. بنابراین در این شرایط باید به فکر رفع این مشکل و عیب یابی درب باشید. چرا که اگر درب دستگاه شما تغییر حالت دهد، امکان باز کردن راحت آن وجود ندارد و بهتر است با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بوش تماس نمایید.
۰ ۰

چه زمانی سیم جمع کن جاروبرقی خراب می شود؟

سیم جمع کن یکی از مهم ترین قطعات در جاروبرقی به شمار می رود که موجب می شود برق جهت فعالیت دستگاه به جاروبرقی شما برسد. در صورتی که سیم دستگاه خود را تا انتها خارج کنید فنر و پلاتین های دستگاه معیوب شده و سیم در سیم جمع کن به خوبی خارج نمی شود. این اتفاق نیز موجب روشن نشدن جاروبرقی و یا داخل نرفتن سیم شده و شما را نیازمند تعمیر جاروبرقی بوش می سازد.
۰ ۰

چگونه می توان اقدام به تعویض ترموستات یخچال نمود؟

اگر ترموستات یخچال شما معیوب شده باشد و برای شما چاره ای جز تعویض این قطعه باقی نمانده باشد لازم است اقدام به خریداری این قطعه از مراکز معتبر نمایید و جهت دریافت خدمات تخصصی عیب یابی و تعویض این قطعه با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بوش تماس نمایید. چرا که ترموستات یکی از مهم ترین قطعات در یخچال است و اگر از دانش کافی برخوردار نباشید به دستگاه شما آسیب بیشتری وارد می شود
۰ ۰

به منظور تعویض نازل بخار اسپرسوساز چه باید کرد؟

گاهی اوقات ممکن است در زمان کار با اسپرسوساز خود متوجه شوید که نازل بخار دستگاه از کار افتاده است. در این شرایط لازم است پیش از هرکاری بررسی نمایید که از کار افتادن آن ناشی از انباشته شدن رسوبات در این قطعه نباشد. همچنین لازم است اگر از عدم انباشت رسوبات اطمینان حاصل کردید، جهت تعویض این قطعه و تعمیر اسپرسوساز بوش با مراکز معتبر تماس نمایید.
۰ ۰

چرا جاروبرقی به صورت ناگهانی خاموش می شود؟

یکی از وقایع ناخوشایند در زمان کار با جاروبرقی آن است که دستگاه شما به صورت ناگهانی خاموش شود. در برخی از جارو های برقی برخوردار از ترموستات یا سنسور حرارتی، ممکن است پس از داغ شدن این سنسور و به منظور جلوگیری از معیوب شدن دستگاه، برد فرمان خاموش شدن جاروبرقی را صادر کند. اما اگر جاروبرقی شما قدیمی است و دستگاه به صورت ناگهانی خاموش می شود لازم است سریعا به فکر تعمیر جاروبرقی بوش باشید.
۰ ۰