آرشیو آبان ماه 1402

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش با بیش از سال ها سابقه و مجرب ترین تعمیرکاران می باشد.

چرا نباید حجم زیاد مواد غذایی را درون یخچال قرار داد؟

یخچال ها به منظور پخش سرمای یکنواخت و خنک کردن کامل مواد داخل دستگاه، از یک فن برخوردار می باشند و در زمانی که مواد غذایی درون یخچال شما زیاد باشد و این مواد به هم چسبیده باشند، چرخش هوا درون دستگاه به خوبی صورت نمی گیرد و این اتفاق موجب یخ زدن برخی مواد و گرم شدن برخی مواد دیگر می شود. بنابراین برای رفع این مشکل و تعمیر یخچال فریزر بوش لازم است در میان مواد غذایی حداقل‌ ۴ سانت فاصله باشد.
۰ ۰

تعویض میکروسوئیچ لباسشویی بوش‌ به چه صورتی است؟

در صورتی که در زمان کار با لباسشویی بوش دچار مشکل شده اید و جهت تعمیر لباسشویی بوش چاره ای جز تعویض میکروسوئیچ ندارید، می توانید این قطعه را همانند سایر قطعات اورجینال لباسشویی خود از روبراه سرویس خریداری نمایید. پیش از خرید این قطعه به اورجینال بودن آن توجه کنید. علاوه بر آن بهتر است جهت دریافت کلیه خدمات نصب، سرویس و تعمیر دستگاه و تعویض قطعات جانبی دستگاه با نمایندگی معتبر بوش در تهران تماس نمایید.
۰ ۰

تنظیم اشتباه دما چه نقشی در انجماد مواد غذایی دارد؟

یکی از مهم ترین فاکتور های کارایی مناسب دستگاه شما، تنظیم مناسب دما است. تنظیم دما در گرم و یا سرد بودن محیط داخلی تاثیر دارد. دمای مناسب در یخچال های برخوردار از ترموستات ۳ درجه می باشد. در یخچال های مدرن تر نیز دمای مناسب، ۴ تا -۱۸ درجه می باشد. در صورت تنظیم نادرست دما با انجماد و یا ذوب‌شدن مواد مواجه خواهید بود. بنابرابن در این شرایط‌ لازم است جهت تعمیر یخچال فریزر بوش به راهنمای فارسی دستگاه مراجعه کنید.
۰ ۰

تعمیر جاروبرقی در شهر تهران را به کجا بسپاریم؟

روبراه سرویس مرکز تخصصی معتبری در زمینه تعمیر جاروبرقی بوش است که با برخورداری از مجرب ترین تعمیرکاران با استفاده از به روز ترین دانش فنی و همچنین اورجینال ترین قطعات به صورت شبانه روزی در محل شما حاضر شده و اقدام به ارائه خدمات تخصصی تعمیرات به همراه فاکتور معتبر و خدمات پس از تعمیر می نماید. علاوه بر آن شما می توانید برای ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی در سایر برند های مطرح ایرانی و غیر ایرانی نیز با روبراه سرویس در تماس باشید.
۰ ۰

خرابی در جایگاه مواد شوینده چه نقشی در حل نشدن قرص درون ماشین ظرفشویی دارد؟

یکی دیگر از مهم ترین عواملی که نقش مهمی در حل نشدن قرص درون ماشین ظرفشویی ایفا می کند و لازم است جهت تعمیر ظرفشویی بوش‌ به آن توجه کنید، خرابی در جایگاه مواد شوینده می باشد. بنابراین لازم است پیش از آنکه اقدام به شروع کار با دستگاه نمایید، بررسی کنید که سوئیچ این بخش دچار انسداد نشده و آزاد باشد. بنابراین لازم است درب مخزن را باز و بسته نمایید و از سلامت این قطعه مطمئن شوید.
۰ ۰

چرا همزن بوش نمی چرخد؟

یکی دیگر از مشکلات رایج کاربران در زمان کار با همزن بوش، نچرخیدن همزن است. نچرخیدن همزن به دلایلی رخ می دهد که در ادامه شما را با این دلایل آشنا خواهیم کرد. از قرار گیری کامل همزن در جای خود مطمئن شوید. همچنین لازم است اقدام به بررسی‌ سلامت موتور دستگاه نمایید. بررسی نمایید که دستگاه بر روی‌ سرعت مناسبی قرار داشته باشد. همچنین به بسته شدن کامل درب همزن نیز توجه کنید. اگر قادر به رفع این مشکل نیستید بهتر است با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بوش تماس نمایید.
۰ ۰

علت روشن نشدن پلوپز بوش چیست؟

اگر با مشکل روشن نشدن پلوپز بوش مواجه شده اید لازم است پیش از هرکاری اقدام به بررسی سلامت پریز برق نمایید و در صورت مشکل در پریز، دستگاه خود را به پریز دیگری متصل کنید. بهتر است پلاگین را از پریز برداشته و مجدد به برق متصل کنید. در صورت وجود شارژر در پلوپز لازم است این کابل را بررسی کنید که دچار قطعی و یا اتصالی نشده باشد. در صورت معیوب شدن دکمه پاور نیز لازم است این دکمه را تعویض کنید. در صورتی که با بررسی موارد فوق مشکل رفع نشد به منظور تعمیر این دستگاه با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بوش در تهران تماس نمایید.
۰ ۰

هزینه تعمیر آبسردکن بوش چقدر است؟

یکی از سوالاتی که همواره کاربران در زمان ثبت درخواست تعمیرات از تعمیرکاران روبراه سرویس می پرسند آن است که هزینه تعمیر آبسردکن در روبراه سرویس چقدر است؟ تعمیرکاران روبراه سرویس اقدام به ارائه کلیه خدمات تعمیرات لوازم خانگی بوش با استفاده از اورجینال ترین قطعات می نمایند. علاوه بر آن کلیه هزینه های دریافتی در مرکز روبراه سرویس بر اساس نرخ مصوب اتحادیه می باشد که پس از اتمام تعمیرات در قالب فاکتوری معتبر به مشتری تقدیم می گردد.
۰ ۰

علت ریز نشدن مواد غذایی درون خردکن بوش چیست؟

خردکن نقش مهمی در خرد کردن مواد غذایی ایفا می کند. اگر خردکن شما قا‌در به خرد کن مواد نداشته باشد، دستگاه بلا استفاده خواهد شد. این اتفاق می تواند ناشی از کند شدن تیغه باشد که در این شرایط با تعویض تیغه مشکل رفع خواهد شد. همچنین عدم قرار گیری صحیح تیغه در دستگاه نیز می تواند موجب بروز این مشکل شود. هنگامی که تیغه روتور از حالت نرمال بالا تر بسته شده باشد و یا تیغه از کف پایه و مخزن فاصله زیادی داشته باشد نیز با این مشکل مواجه خواهید شد. به منظور رفع این مشکل با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بوش تماس نمایید.
۰ ۰

قطعات سولاردام بوش را از کجا خریداری کنیم؟

اگر سولاردام شما در زمان کار دچار مشکل شده است و نیاز به دریافت خدمات تخصصی در زمینه تعمیر این دستگاه دارید، اصلا نگران نباشید. شما می توانید کلیه قطعات اورجینال لوازم خانگی بوش را به صورت کاملا اورجینال به منظور افزایش کارایی و تعمیر لوازم خانگی بوش‌ در محل از روبراه سرویس خریداری نمایید و درب منزل تحویل بگیرید. همچنین تعویض این قطعات تخصصی نیز زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران ما با به روز ترین دانش فنی انجام می گیرد.

۰ ۰