آرشیو بهمن ماه 1402

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش با بیش از سال ها سابقه و مجرب ترین تعمیرکاران می باشد.

انباشته شدن رسوبات در ماشین ظرفشویی چه پیامدی دارد؟

اگر از ظرفشویی خود به صورت مداوم استفاده کنید، رسوباتی در قطعات دستگاه شما انباشته خواهد شد. انباشته شدن این رسوبات به مرور زمان ممکن است موجب اختلال در کارایی دستگاه شما شده و جریان آب ورودی ظرفشویی کند می شود و بهتر است سریعا به فکر رفع این مشکل و رسوب زدایی تخصصی و سرویس دستگاه خود به منظور تعمیر ظرفشویی بوش نمایید.
۰ ۰

شکستگی کاسه زیرین آبمیوه گیری چه پیامدی دارد؟

یکی دیگر از مهم ترین عواملی که ممکن است موجب نشت آبمیوه از آبمیوه گیری شود، شکستکی کاسه زیرین دستگاه ناشی از برخورد فشار و ضربه زیاد می باشد. چنانچه به این بخش فشار زیادی وارد شود و یا در زمان شست و شو دقت کافی نداشته باشید با شکستگی این بخش مواجه می شوید و این اتفاق موجب نشتی آبمیوه گیری شده و شما را نیازمند تماس با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بوش می سازد.
۰ ۰

انسداد مسیر تخلیه لباسشویی چه پیامدی دارد؟

فرایند تخلیه در لباسشویی در چند مرحله انجام می گیرد. در صورتی که فرایند تخلیه در ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده باشد، تایمر ماشین لباسشویی ثابت مانده و جلو نمی رود. بنابراین لازم است اگر با مشکل جلو نرفتن تایمر مواجه شده اید اقدام به بررسی مسیر تخلیه و پمپ تخلیه نموده و در صورت نیاز جهت تعمیر لباسشویی بوش اقدام به رفع انسداد و تعویض پمپ نمایید.
۰ ۰

خرابی در سنسور سطح اب ظرفشویی چه پیامدی دارد؟

ماشین ظرفشویی از یک شناور برخوردار است که مانع از ریختن بیش از حد آب می شود. در ماشین های ظرفشویی قدیمی، هیدروستات و در ماشین های ظرفشویی مدرن، آبشمار وظیفه کنترل میزان ورودی آب را بر عهده دارند. بنابراین در صورت بروز مشکل در این قطعات، آب وارد ظرفشویی شما نشده و جهت تعمیر ظرفشویی بوش باید به فکر تعویض این قطعات باشید.
۰ ۰

پایین بودن دمای آب اسپرسوساز چه پیامدی دارد؟

یکی دیگر از مهم ترین مواردی که در زمان کف نکردن اسپرسوساز لازم است به آن توجه کنید، دمای آب است. در صورت پایین بودن دمای آب دستگاه، کف به درستی بر روی نوشیدنی شما تشکیل نمی شود. بنابراین بهتر است پیش از تهیه قهوه به مناسب بودن دمای آب توجه کنید تا قادر به تهیه قهوه خوش طعم درون اسپرسوساز خود باشید و دیگر به تعمیر اسپرسوساز بوش نیازی نداشته باشید.
۰ ۰

وجود مشکل در هیدروستات لباسشویی چه پیامدی دارد؟

شلنگ هوای هیدروستات رابطی می باشد میان دیگ و هیدروستات لباسشویی. در هنگام آبگیری، هوای درون شلنگ هیدروستات فشرده می شود و هیدروستات از به اندازه بودن آب آگاه می شود و سپس به برد اطلاع می دهد. چنانچه در زمان تخلیه کثیفی در مجرای هیدروستات قرار گیرد، هیدروستات از تخلیه آب درون دستگاه آگاه نشده و به این صورت مانع از باز شدن درب می گردد. در این شرایط لازم است به فکر تعمیر لباسشویی بوش باشید.
۰ ۰

چگونه می توان از پریدن فیوز پس از روشن کردن ماشین ظرفشویی خودداری کرد؟

اگر با پریدن فیوز پس از روشن کردن ماشین ظرفشویی مواجه شده اید بهتر است جهت تعمیر ظرفشویی بوش از عدم وجود مشکل در قطعاتی نظیر برد، المنت، موتور و … مطمئن شوید. به هیچ عنوان ظرفشویی خود را در ساعات اوج مصرف روشن نکنید. به استفاده از سیم و فیوز های اورجینال توجه کنید.
۰ ۰

وجود جسم فلزی درون مایکروفر چه پیامدی دارد؟

یکی از مهم ترین عواملی که ممکن است شما را با جرقه زدن مایکروفر مواجه سازد، قرار دادن ظروف فلزی درون مایکروفر است. در صورتی که ظروف درون دستگاه توجه نکنید پیامد های ناخوشایندی برای شما ایجاد خواهد شد. بنابراین به هیچ عنوان ظروف فلزی، استیل، آلومینیومی، ظروف چینی با لبه های طلایی و … را درون مایکروفر قرار ندهید تا نیاز به تعمیر لوازم خانگی بوش پیدا نکنید.
۰ ۰