آرشیو آذر ماه 1402

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش با بیش از سال ها سابقه و مجرب ترین تعمیرکاران می باشد.

کار نکردن ماشین لباسشویی ناشی از اختلال در کدام قطعات است؟

اگر ماشین لباسشویی شما کار نمی کند لازم است بدانید که در بیشتر اوقات این مشکل ناشی از بروز مشکل در دکمه های پنل دستگاه، برد الکترونیکی ماشین لباسشویی، سوختن فیوز حرارتی، نوسان در جریان برق، اختلال در میکروسوییچ و قفل ماشین لباسشویی و یا وجود مشکل در سنسور المنت و پمپ تخلیه می باشد که به دلیل اهمیت این قطعات بهتر است با نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش جهت تعمیر تخصصی دستگاه در تماس باشید.
۰ ۰

فیلتر کف ماشین ظرفشویی چه نقشی در شست و شوی ظروف دارد؟

ماشین ظرفشویی از قطعاتی تشکیل شده است که یکی از این قطعات فیلتر کف است. این فیلتر نقش مهمی در پیشگیری از نفوذ مواد غذایی به درون پمپ تخلیه و معیوب شدن این پمپ می نماید. لازم است این فیلتر را به صورت مرتب تمیز کنید. چرا که به مرور زبان این فیلتر به دلیل انباشته شدن باقی ماندن مواد غذایی پر خواهد شد. بنابراین اگر به تمیز کردن مرتب این فیلتر توجه نکنید ظروف به خوبی تمیز نشده و نیازمند تعمیر ظرفشویی بوش خواهید داشت.
۰ ۰

خرابی در المنت نگهدارنده قهوه ساز چه پیامدی دارد؟

معیوب شدن المنت نگهدارنده قهوه ساز یکی از مشکلات رایجی است که ممکن است شما را نیازمند تعمیر قهوه ساز بوش کند و در این شرایط با سرد شدن قهوه درون قهوه ساز مواجه می شوید. جهت تعویض المنت نیز لازم است المنت را از ترمینال جدا نمایید و سپس المنت خریداری شده را جایگزین کنید. اگر انجام این کار برای تان امکان پذیر نیست و از مهارت و ابزار کافی برخوردار نیستید با نمایندگی تعمیرات بوش در روبراه سرویس تماس نمایید.
۰ ۰

چرا نباید از جاروبرقی برای جمع کردن هر چیزی استفاده کرد؟

یکی از اتفاقات ناخوشایند در زمان کار با جاروبرقی بوش آن است که از جاروبرقی برای جمع کردن همه چیز از روی زمین استفاده کنید. اما هر چیزی را نباید با جاروبرقی تمیز کردن و اگر اقدام به جمع کردن شن و ماسه و خاک و آب و رطوبت با جاروبرقی نمایید ممکن است به دستگاه شما آسیب وارد شود و نیازمند تعمیر جاروبرقی بوش شوید. بنابراین پیش از نظافت محیط مورد نظر به قابلیت جاروبرقی خود توجه کنید.
۰ ۰

معیوب شدن برد اصلی چه تاثیری بر عملکرد یخچال دارد؟

همان طور که گفته شد، برد یکی از مهم ترین قطعات درون یخچال فریزر و ساید بای ساید است که در زمان لازم، دستور لازم را به المنت و سایر قطعات صادر می کند. بدون شک در صورت معیوب شدن این قطعه، دستورات لازم به سایر قطعات دستگاه شما صادر نشده و در کارایی یخچال اختلال ایجاد خواهد شد. بنابراین بهتر است اگر با بررسی سایر قطعات قادر به رفع این مشکل و تعمیر یخچال فریزر بوش نبودید، اقدام به بررسی و عیب یابی برد برای رفع این مشکل کنید.
۰ ۰

چرا آسیاب غذاساز بوش از کار افتاده است؟

یکی دیگر از مشکلات رایج کاربران در زمان استفاده از غذاساز بوش می تواند ناشی از از کار افتادن آسیاب باشد. در این شرایط لازم است اقدام به بررسی سوئیچ چند سرعته دستگاه خود نمایید. اگر برخی از سرعت های دستگاه کار نمی کرد نیز لازم است با استفاده از یک مولتی متر اقدام به بررسی جریان برق ورودی به دستگاه کنید. اگر مشکل دستگاه شما به این شکل رفع نشد با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بوش در تماس باشید.
۰ ۰

پاره شدن شلنگ اسپرسوساز چه پیامدی دارد؟

اسپرسوساز بوش یکی از با کیفیت ترین اسپرسوساز های موجود در بازار است. درون این دستگاه یک پمپ تعبیه شده است که نقش مهمی در زمینه پمپاژ کردن آب موجود درون دستگاه ایفا می کند. در صورت وجود پوسیدگی و یا پارگی در شلنگ های متصل به این پمپ، با مشکل نشتی آب از دستگاه مواجه‌ خواهید شد. در این شرایط جهت تعمیر اسپرسوساز بوش لازم است اقدام به بررسی این شلنگ ها و تعویض آن ها کنید.
۰ ۰

چرا موتور جاروبرقی بوش نیم سوز شده است؟

یکی از اصلی ترین عوامل داغ شدن موتور جاروبرقی نیم سوز شدن دستگاه می باشد. موتور ها از سیم پیچ هایی برخوردار است که وجود اتصالی در هر یک از این سیم پیچ ها موجب نیم سوز شدن موتور و در نتیجه داغ شدن بیش از حد موتور می شود. به همین ترتیب در موتور های نیم سوز شده میزان برق بیشتری صرف می شود. نیم سوز شدن موتور، از شکل آرمچیر قابل تشخیص است. در این شرایط بهتر است جهت تعمیر جاروبرقی بوش با روبراه سرویس در تماس باشید.
۰ ۰

نشتی شیر برقی چه پیامدی در کارکرد یخچال فریزر بوش دارد؟

شیر برقی یکی از مهم ترین قطعاتی است که در یخچال های ساید و یا یخچال های متصل یه آب شهری وجود دارد. ممکن است درون شیر برقی و یا شلنک های متصل به شیر برقی، نشتی رخ داده باشد. علاوه بر آن لازم است اقدام به بررسی فیلتر تخلیه آب نمایید. چرا که استفاده از فیلتر بی کیفیت موجب بروز نشتی در یخچال خواهد شد. اگر فیلتر معیوب شده باشد و یا شلنگ دچار مشکل شده باشد با مشکل نشتی آب از دستگاه مواجه می شوید که لازم است به فکر تعمیر یخچال فریزر بوش باشید.
۰ ۰

اختلال در قطعات لباسشویی چه تاثیری بر کارایی دستگاه دارد؟

یکی از مهم ترین عوامل بروز مشکل در خشک کن لباسشویی می تواند ناشی از معیوب بودن برخی از قطعات ماشین لباسشویی باشد. بنابراین چنانچه در زمان کار با دستگاه خود دچار مشکل شده اید بهتر است جهت تعمیر لباسشویی بوش و رفع مشکل خشک نشدن لباس ها درون لباسشویی اقدام به بررسی قطعات اصلی دستگاه نموده و اگر قادر به رفع این مشکل نیستید با نمایندگی تعمیر بوش در تهران تماس نمایید.
۰ ۰