آرشیو مرداد ماه 1402

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش با بیش از سال ها سابقه و مجرب ترین تعمیرکاران می باشد.

تسمه در لباسشویی بوش چه کاربردی دارد؟

در ماشین لباسشویی، تسمه از موتور به دیگ متصل شده است که در زمان روشن شدن لباسشویی و موتور، موجب چرخش دیگ می شود. تسمه میان دو پولی بزرگ و کوچک لباسشویی بوش قرار گرفته است. تسمه درون لباسشویی بوش نقش مهمی در انتقال انرژی موتور از دو پولی که در میان آنها قرار دارد بر عهده دارد. برای پیشگیری از آسیب دیدن تسمه و کاهش آسیب به این قطعه . جلوگیری از نیاز به تعمیر لباسشویی بوش و صرفه جویی در انرژی لازم است دو پولی بزرگ و کوچک در یک راستا قرار داشته باشند.
۰ ۰

نظافت فیلتر پمپ نخلیه ظرفشویی چه اهمیتی دارد؟

ماشین ظرفشویی یکی از مهم ترین اجزا درون  هر آشپزخانه ای محسوب می شود. ماشین ظرفشویی برای آنکه عملکرد درستی داشته باشد لازم است ظروف را به درستی شستهخشک نماید، به همین دلیل برای انجام این کار از اجزای متعددی تشکیل شده است.

یکی از اصلی ترین قسمت های مهم ماشین ظرفشویی فیلتر است. فیلتر ماشین ظرفشویی نقش اساسی در کارایی دستگاه ایفا می کند  و در صورت صدمه دیدن و یا کثیفب بیش از حد فیلتر ممکن است عملکرد ماشین ظرفشویی دچار اختلال شده و شما در این شرایط چاره ای جز تعویض فیلتر به منظور تعمیر ظرفشویی بوش نخواهید داشت.
۰ ۰

چرا ظرفشویی قادر به تخلیه آب نیست؟

اگر با مشکل عدم تخلیه ماشین ظرفشویی بوش مواجه شدید لازم است جهت تعمیر ظرفشویی بوش به برخی موارد توجه کنید. به این صورت لازم است پیش از هر کاری درب دستگاه را باز نمایید. درمرحله بعدی لازم است قفسه پایین را خارج کرده و در جای دیگری آن را قرارر دهید. سپس لازم است فیلتر را به اندازه یک چهارم دور به شکل کامل خلاف عقربه های ساعت چرخانده و آن را خارج کنید. در مرحله بعدی نیز لازم است لوله مذکور را به وسیله شیر آب به شکل کامل بشویید و منتظر بمانید تا به شکل کامل خشک شود.

تا جایی که امکان آن وجود دارد لازم است آب موجود در مخزن را خالی نمایید و سپس باقی مانده آب را نیز با یک حوله خشک نمایید. در مرحله بعدی لازم است پیچ های نگهدارنده پوشش پمپ تخلیه ظرفشویی بوش را در سمت چپ کف مخزن تخلیه پیدا نمایید و با یک پیچ گوشتی آن را باز نمایید.
۰ ۰

چگونه می توان اقدام به عیب یابی کاسه نمد لباسشویی کرد؟

با بروز مشکل در کاسه نمد، محفظه شست و شوی لباسشویی دچار نشتی خواهد شد و لازم است جهت تعمیر لباسشویی بوش اقدام به عیب یابی کاسه نمد کنید. کاسه نمد نقش مهمی در جلوگیری از نشتی آب درون مخزن را ایفا می کند و معیوب شدن این قطعه موجب نشتی لباسشویی شمت می گردد. چنانچه در زمان روشن شدن و یا پر کردن آب درون دیگ و یا چرخش آن نشتی درون دستگاه رخ داد، کاسه نمد دچار مشکل شده است و این اتفاق موجب معیوب شدن لباسشویی شده و می توانید جهت تعمیر ظرفشویی بوش و دریافت خدمات تعمیرات بوش با روبراه سرویس در تماس باشید.
۰ ۰

چگونه می توان با تنظیم هیدروستات عملکرد موتور را بهبود بخشید؟

یکی دیگر از مشکلاتی که می تواند موجب تاثیر زیاد بر عملکرد لباسشویی شما گردد این است که لباسشویی شروع به کار می نماید اما موتور دستگاه اقدام به شست و شوی لباس ها نمی کند. در این شرایط ممکن است هیدروستات پلاتین های مرتبط به موتور تایمر را راه اندازی نکند و لازم است اقدام به تعویض این قطعه جهت تعمیر لباسشویی بوش نمایید.

همچنین اتصال میات سیم رابط هیدروستات به موتور تایمر نیز قطع شده است و لازم است سیم رابط را بررسی نمایید و اقدام به رفع این مشکل نمایید. جهت دریافت خدمات مرتبط با تعویض قطعات و تعمیر ظرفشویی بوش با ما همراه باشید.
۰ ۰

چه زمانی چاره ای جز تعویض برد لباسشویی وجود ندارد؟

گاهی ممکن است برد لباسشویی بوش به دلایل زیادی همچون وجود نوساناتی در جریان برق، نفوذ آب به قطعات الکترونیکی و … معیوب شود و امکان تعمیر آن برای تعمیر لباسشویی بوش وجود نداشته باشد. در این مرحله بهتر است برای رفع مشکل دستگاه از مراحل تخصصی به منظور تعویض برد لباسشویی بوش آگاه شوید.
به ایت صورت لازم است پیش از هرکاری‌ لازم است لباسشویی خود را جا به جا کنید. برای این کار نیز باید به فضای مناسبی به منظور دسترسی به قطعات دستگاه و تعویض برد دسترسی پیدا کنید و لباسشویی خود را مقداری جلو بکشید.بهتر است است از یک فرد دیگر نیز جهت جا به جایی و همچنین تعمیر دستگاه خود کمک بگیرید. شما می توانید کلیه خدمات مرتبط با تعمیر ظرفشویی بوش و لباسشویی در اتواع برند ها را به روبراه سرویس بسپارید
۰ ۰

چگونه می توان اقدام به تعویض قطعات لباسشویی بوش نمود؟

امروزه و با گسترش تکنولوژی و پیچیده شدن لوازم خانگی، تعمیر لباسشویی بوش کار تخصصی می باشد که چنانچه از دانش فنی برخوردار نباشید ممکن است به دستگاه خود آسیب زیادی وارد شود. گاهی نیز ممکن است معیوب شدن  لباسشویی ناشی از سوختن برخی قطعات زخ دهد که در این شرایط باید این قطعات را به صورت کاملا اورجینال از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

روبراه سرویس تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی بوش با ۶ ماه گارانتی اصالت کالا است. با این وجود تعمیرکاران روبراه سرویس به منظور کاهش هزینه ها تمامی تلاش خود را جهت تعمیر قطعات و تعمیر ظرفشویی بوش با کمترین هزینه می نمایند.
۰ ۰

جرم گیری لباسشویی و ظرفشویی بوش چه ضرورتی دارد؟

تمیز نشدن لباس های موجود در لباسشویی و باقی ماندن آلودگی درون بافت لباس موجب بروز آلرژی و بیماری های پوستی در افراد به خصوص در کودکان خواهد شد. تجمع رسوبات در قطعات لباسشویی به مرور موجب کاهش عملکرد دستگاه و آسیب رسیدن به قطعات شما شده و شما را نیازمند تعمیر لباسشویی بوش می کند. به همین دلیل به مرور نیازمند تعمیر این دستگاه و همچنین تعمیر ظرفشویی بوش خواهید داشت. به همین ترتیب بهتر است به سرویس  رسوب زدایی مرتب لباسشویی و ظرفشویی توجه داشته باشید.
۰ ۰

لباسشویی بوش را در کجا نصب کنیم؟

یکی از اصلی ترین سوالات کاربران از تعمیرکاران  در این زمینه می باشد که بهترین مکان برای نصب لباسشویی بوش در کجا است تا به این صورت طول عمر دستگاه افزایش یابد و تا مدت ها نیاز به تعمیر لباسشویی بوش نیز نباشد؟ آیا می توان لباسشویی را درون بالکن و یا حمام نصب کرد؟ بهترین مکان جهت نصب لباسشویی بوش کجاست؟
پیش از نصب لباسشویی بوش لازم است به برخی نکات مانند از نزدیک بودن به لوله آب، نزدیک بودن به سیستم تخلیه و پریز برق توجه نمایید و در صورت نیاز به خدمات تعمیر ظرفشویی بوش و لباسشویی بوش با ما در تماس باشید
۰ ۰

علت نشتی آب از لباسشویی چیست؟

اگر ماشین لباسشویی شما دچار نشتی آب شد بهتر است سریعا برای تعمیر لباسشویی بوش دستگاه را از برق بکشید. نشتی آب در لباسشویی بوش می تواند به دلایلی نظیر وجود شکاف در خروجی آب، نشتی دیگ  و … رخ دهد. این مشکل عواقبی نظیر خطر برق گرفتگی به همراه دارد برای همین بهتر است به نکات ایمنی توجه نموده و سریعا باتعمیرگاه تخصصی تماس نمایید. جهت دریافت خدمات تعمیر ظرفشویی بوش، لباسشویی، جاروبرقی و ... با روبراه سرویس از طریق شماره 68287 در تماس باشید
۰ ۰