آرشیو دی ماه 1402

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش با بیش از سال ها سابقه و مجرب ترین تعمیرکاران می باشد.

عدم اتصال ارت دوشاخه برق یخچال چه پیامدی دارد؟

پریز های آشپزخانه از سه رشته سیم فاز، نول و ارت برخوردار است. اگر سیم ارت در پریز ها وجود نداشته باشد، برق به زمین منتقل شده و با برق داشته بدنه یخچال مواجه می شوید. در این شرایط بهتر است به منظور رفع این مشکل و تعمیر یخچال فریزر بوش‌ پیش از هرکاری از وجود سیم ارت در پریز منزل خود اطمینان حاصل کنید.
۰ ۰

.انتخاب دمای نامناسب در لباسشویی چه پیامدی دارد؟

چنانچه دمای انتخابی شما از ۵۰ درجه بالاتر باشد و یا دقیق ۶۰ درجه باشد، آب وارد لباسشویی می شود و اگر دما از ۶۰ درجه پایین تر باشد، المنت خود به تنهایی اقدام به گرم کردن آب درون دستگاه می کند و دیگر نیازی به فعال سازی شیر برقی نیست. اگر دستگاه شما قادر به گرم کردن آب نیست بهتر است به منظور عیب‌یابی‌ قطعات و تعمیر لباسشویی بوش با نمایندگی های معتبر تماس نمایید.

۰ ۰

چرا اسپرسوساز گرم نمی کند؟

در گذشته قهوه ساز ها و اسپرسوساز ها دستگاه های تخصصی بود که فقط در کافه ها یافت می شد. اما امروزه به دلیل محبوبیت این دستگاه، در اکثر خانه ها شما می توانید اسپرسوساز هایی ببینید. ممکن است به مرور زمان و استفاده زیاد از اسپرسوساز، با مشکل گرم نشدن آب درون این دستگاه مواجه شوید که لازم است سریعا به فکر عیب یابی تخصصی و تعمیر اسپرسوساز بوش‌ باشید.
۰ ۰

مناسب نبودن برس جاروبرقی چه پیامدی در عملکرد دستگاه دارد؟

جارو های برقی، از سری ها و تنظیمات گوناگونی برخوردار می باشند. به این صورت لازم است بر اساس سطوح مورد نظر خود اقدام به انتخاب برس و تنظیمات مشخص جاروبرقی کنید. در صورت عدم تتاسب تنظیمات و برس با سطح مورد نظر شما با مشکلاتی نظیر خروج گرد و خاک از جاروبرقی مواجه می شوید و لازم است به فکر تعمیر جاروبرقی بوش باشید.
۰ ۰

خرابی در ترموستات چه نقشی در سرمای یخچال ایفا می کند؟

چنانچه ترموستات یخچال شما به هر دلیلی دچار مشکل شود، با سرد شدن بیش از حد یخچال مواجه می شوید. ترموستات قطعه مهمی است که وظیفه کنترل دما در بخش های مختلف دستگاه را ایفا می کند. این قطعه نقش مهمی در رساندن ولتاژ به کمپرسور را ایفا می کند. در صورت معیوب شدن این قطعه، لوازم درون یخچال بیش از حد سرد شده و لازم است به فکر تعمیر یخچال فریزر بوش باشید.
۰ ۰

استفاده از نرم کننده در ماشین لباسشویی چه پیامدی دارد؟

به هیچ عنوان مایع نرم کننده را پیش از رقیق کردن درون لباسشویی خود استفاده نکنید. در صورت برخورد سفید کننده و یا نرم کننده غلیظ با الیاف لباس ها، موجب تغییر رنگ و پوسیدگی آنها می شود. به منظور جلوگیری از بروز این اتفاق و عدم نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی بوش لازم است پیش از استفاده از این مایع، آن را رقیق نمایید.
۰ ۰

چرا اجاق گاز جرقه نمی زند؟

یکی از مشکلات رایج کاربران در زمان کار با اجاق گاز، جرقه نزدن دستگاه است. جرقه نزدن اجاق گاز مشکل بسیار ناخوشایندی است که پیامد های ناگواری دارد و کاربرد دستگاه را مختل می سازد. بنابراین لازم است سریعا اقدام به عیب یابی دستگاه و تعمیر این مشکل نمایید. گاهی این مشکل به سادگی قابل حل بوده اما گاهی جهت رفع آن نیاز به تماس با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بوش خواهید داشت.
۰ ۰

خرابی سیم جمع کن جاروبرقی چه پیامدی دارد؟

اگر سیم جمع کن جاروبرقی شما دچار قطعی و یا اتصالی شده باشد، جریان برق به میزان کافی به دستگاه نمی رسد و در این شرایط نیز شما با روشن نشدن جاروبرقی مواجه خواهید شد. بنابراین بهتر است اقدام به بررسی سیم جمع کن جهت تعمیر جاروبرقی بوش نمایید. به دلیل اهمیت این قطعه لازم است جهت تعمیر و یا تعویض آن با مراکز مجاز در تماس باشید.
۰ ۰

ابگیری نکردن لباسشویی به دلیل ایراد از اتصالات چگونه است؟

اگر قادر به حل مشکل فوق و تعمیر لباسشویی بوس نبودید بهتر است اقدام به بررسی سیم کشی دستگاه کنید. قطعات در ماشین لباسشویی به وسیله اتصالات به برد متصل شده و از آن فرمان می گیرند. در صورت بروز هرگونه قطعی یا مشکل آبگیری نکردن لباسشویی مواجه خواهید شد که شما را نیازمند تعمیر ماشین لباسشویی بوش می سازد.

۰ ۰

چرا باید به تعویض پاکت و فیلتر جاروبرقی توجه کنیم؟

پاکت و فیلتر جاروبرقی در جمع آوری زباله های محیطی نقش مهمی دارند و پر شدن آنها موجب کاهش مکش، بوی بد جاروبرقی، وارد شدن فشار به موتور و سایر قطعات می شود. بنابراین بهتر است جهت جلوگیری از بروز این مشکلات و نیاز به تعمیر جاروبرقی بوش، این قطعات را به صورت اورجینال از روبراه سرویس خریداری کنید.
۰ ۰