ارائه دهنده خدمات تخصصی تعمیرات لوازم خانگی بوش در تهران

روبراه سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش با بیش از سال ها سابقه و مجرب ترین تعمیرکاران می باشد.

قطع مدار اصلی مایکروفر چه پیامدی دارد؟

قطعی مدار های اصلی که به صفحه کلید متصل می باشد ممکن است موجب از کار افتادن کلید های مایکروفر شود. بنابراین جهت تعمیر لوازم خانگی بوش باید به فکر بررسی مدار ها باشید. بررسی مدار ها کاری تخصصی است و بهتر است زیر نظر تعمیرکار مجرب مایکروفر بوش در محل انجام گیرد.
۰ ۰

عدم تفکیک لباس ها در لباسشویی چه پیامدی دارد؟

در صورت عدم تفکیک لباس ها بر اساس جنس، کیفیت و یا رنگ ممکن است با چروک شدن لباس ها مواجه شوید و علاوه بر آسیب به الیاف لباس، ممکن است نیاز به تعمیر لباسشویی بوش پیدا کنید. بنابراین بهتر است لباس هایی با جنس و رنگ مشابه را با هم در لباسشویی قرار دهید تا شست و شوی لباس ها با کیفیت انجام گیرد.
۰ ۰

استفاده از برنامه شست و شوی‌ مناسب در ظرفشویی چه پیامدی دارد؟

ماشین ظرفشویی جهت شست و شوی‌ ظروف از برنامه های مختلفی برخوردار است. یکی از این برنامه ها نیز شست و شوی‌ ظروف در زمان کوتاهی است. در این برنامه شوینده وارد ظرفشویی نمی شود. بنابراین پیش از تعمیر ظرفشویی بوش لازم است از‌ مناسب بودن برنامه شست و شو مطمئن شوید.
۰ ۰

خرابی و قدیمی شدن سیم های یخچال چه پیامدی دارد؟

یکی از عوامل موثر در پریدن فیوز یخچال می تواند خرابی و یا قدیمی شدن سیم های دستگاه باشد. سیم کشی قدیمی و یا بی کیفیت بودن سیم ها از مقاومت مناسبی در برابر جریان برق برخوردار نیست. در این شرایط ممکن است موجب اتصال کوتاه و معیوب شدن قطعات و پریدن فیوز شود. بنابراین بهتر است جهت تعمیر یخچال فریزر بوش‌ اقدام به بررسی سیم کشی دستگاه کنید.
۰ ۰

قطعی برق منزل در عملکرد چرخ گوشت چه تاثیری دارد؟

ممکن است در زمان استفاده از چرخ گوشت خود باشید و به صورت ناگهانی متوجه شوید که دستگاه شما در حین کار خاموش شده است. در این شرایط بهتر است پیش‌ از هرکاری‌ بررسی کنید که برق منزل شما قطع نشده باشد و یا فیوز نپریده باشد. اگر مشکل از برق منزل نبود بهتر است با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بوش تماس نمایید.
۰ ۰

چگونه می توان مشکل در دریچه هوای اجاق گاز را رفع کرد؟

اگر شما نیز با مشکل زیاد شدن شعله اجاق گاز مواجه شده اید و پس از بررسی پستگاه متوجه شده اید که این مشکل ناشی از مشکل در دریچه هوای اجاق گاز است بهتر است به منظور تعمیر لوازم خانگی بوش و عیب یابی اجاق گاز‌ اقدام به بررسی قطعات دستگاه خود کنید. ممکن است با نظافت قطعات مشکل رفع شود. بهتر است به هیچ عنوان اجازه نفوذ آب به قطعات را ندهید.
۰ ۰

نشتی در بخش های مختلف جاروبرقی چه پیامدی دارد؟

اگر شما نیز با مشکل کاهش مکش جاروبرقی مواجه شده اید بهتر است بررسی کنید که این مشکل ناشی از نشتی در بخش های مختلف دستگاه نباشد. در صورت وجود نشتی در قطعات مختلف دستگاه نظیر تلسکوپی، خرطومی و … ممکن است مکش دستگاه شما را کاهش دهد و موجب اختلال در کار دستگاه شده و شما را نیازمند تعمیر جاروبرقی بوش سازد.
۰ ۰

راهکار پیشگیری از پر شدن فیلتر تخلیه لباسشویی چیست؟

برای پیشگیری از مشکلات ناشی از پر شدن فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی و جلوگیری از نیاز به صرف هزینه تعمیر لباسشویی بوش لازم است پس از هر بار استفاده از ماشین لباسشویی این فیلتر را تمیز کنید. به این شکل باید فیلتر را از قسمت زیرین لباسشویی خارج کنید. در صورت وجود جسم خارجی نیز به شکل کامل آن را تمیز کنید.
۰ ۰

جهت تعمیر المنت ظرفشویی چه باید کرد؟

در صورتی که المنت ظرفشویی شما دچار مشکل شده باشد، لازم است بدانید که بهتر است جهت تعمیر ظرفشویی بوش پیش از هرکاری بررسی کنید که امکان تعمیر المنت وجود دارد یا خیر. اگر المنت قابل تعمیر است بهتر است با نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش تماس نمایید. همچنین اگر امکان تعمیر آن وجود ندارد بهتر است اقدام به خریداری المنت اورجینال ظرفشویی نمایید.
۰ ۰

تغییر حالت دادن درب یخچال چه پیامدی دارد؟

یکی از عواملی که ممکن است موجب سخت باز شدن درب یخچال می شود، تغییر حالت درب است. تغییر حالت دادن درب یخچال می تواند مانع از باز شدن راحت درب شود. بنابراین در این شرایط باید به فکر رفع این مشکل و عیب یابی درب باشید. چرا که اگر درب دستگاه شما تغییر حالت دهد، امکان باز کردن راحت آن وجود ندارد و بهتر است با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بوش تماس نمایید.
۰ ۰